Deutsche Privatschule Apenrade

In der KiM SFO. Schulfreizeitordung finden die Schüler der 0. bis 3. Klasse ein pädogisches Freizeitangebot. 0-3 Klasse lernen die Schüler, den Schulalltag zu bewältigen und lesen, schreiben und rechnen. 4-6 Klasse fördert die Schüler darin, ihre Fertigkeiten auf neue Lernfelder anzuwenden. Lernen die Schüler, komplexere Probleme kooperativ und fachübergreifend zu lösen. KiM - Kind im Mittelpunkt. Willkommen auf der Homepage der Deutschen Privatschule Apenrade. Wir sind eine Schule. 45 74 62 20 08.

OVERVIEW

This website deutscheschuleapenrade.dk currently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have audited seventeen pages within the site deutscheschuleapenrade.dk and found three websites associating themselves with deutscheschuleapenrade.dk.

DEUTSCHESCHULEAPENRADE.DK RANKINGS

This website deutscheschuleapenrade.dk has seen alternating levels of traffic throughout the the year.
Traffic for deutscheschuleapenrade.dk

Traffic ranking (by month) for deutscheschuleapenrade.dk

Traffic ranking by day of the week for deutscheschuleapenrade.dk

WHAT DOES DEUTSCHESCHULEAPENRADE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of deutscheschuleapenrade.dk Mobile Screenshot of deutscheschuleapenrade.dk Tablet Screenshot of deutscheschuleapenrade.dk

DEUTSCHESCHULEAPENRADE.DK HOST

I detected that a single root page on deutscheschuleapenrade.dk took eight hundred and sixty-two milliseconds to come up. We could not observe a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
188.138.30.70

I identified that this website is utilizing the Microsoft-IIS/8.0 os.

Deutsche Privatschule Apenrade

DESCRIPTION

CONTENT

This website deutscheschuleapenrade.dk states the following, "Schulfreizeitordung finden die Schüler der 0." Our analyzers analyzed that the website also stated " 0-3 Klasse lernen die Schüler, den Schulalltag zu bewältigen und lesen, schreiben und rechnen." The Website also stated " 4-6 Klasse fördert die Schüler darin, ihre Fertigkeiten auf neue Lernfelder anzuwenden. Lernen die Schüler, komplexere Probleme kooperativ und fachübergreifend zu lösen. KiM - Kind im Mittelpunkt. Willkommen auf der Homepage der Deutschen Privatschule Apenrade. 45 74 62 20 08."

OTHER WEBSITES

Deutschunterricht, deutsche Braeuche und Kultur in Fort Lauderdale, Ft Myers, Miami, Florida

Are you interested in the German language, customs and culture? Do you wish for yourself or your family members to be part of a high quality and unique German language program and an outstanding educational experience? The school also teaches about German culture, customs and traditions and participates actively in the German community, keeping traditional customs alive.

Deutsche Schule Moreno

Sábado, 19 de diciembre de 2009. La Cámara de Comercio Argentino-Alemana nos ha hecho llegar su felicitación por la participación de la Srta. Debemos destacar que el jurado estaba compuesto por importantes industriales. Publicado por Escuela Alemana Moreno. Domingo, 22 de noviembre de 2009. POLÍTICAS DE MEDIO AMBIENTE Y RECREACIÒN. Publicado por Escuela Alemana Moreno.

Deutsche Schule Moreno 2010

FINALIZAMOS EL 2010 Y COMENZAMOS EL 2011. Como dijimos en el video el alemán te abre puertas. por eso los esperamos en DEUTSCHE SCHULE MORENO 2011. FELIZ AÑO para todos! Publicado por Escuela Alemana Moreno. El alemán te abre puertas. Publicado por Escuela Alemana Moreno. Publicado por Escuela Alemana Moreno. Haz clic en la cara de las personas que salen en la foto para etiquetarlas. Publicado por Escuela Alemana Moreno. El próximo paso es la .

Deutsche Schule Moreno Secundaria 2011

Nos despedimos hasta el Próximo Año. Con este último posteo cerramos el Ciclo Lectivo 2011. Un año de trabajo compartido, de proyectos y sueños realizados. Les deseamos a Toda la comunidad de la Escuela Alemana Moreno, unas hermosas Fiestas, compartidas con familia y amigos. Publicado por Escuela Alemana Moreno.

Deutsche Schule Moskau Willkommen auf unserer Homepage

Wieder mal ein Hockey-Sieg! Auf den Spuren von Dr. Von der Geschichte zum Darstellenden Spiel. Kommt, lasst uns rodeln gehen! Viel mehr Raum für Kreativität. Ist das nicht Herr Hofmann? Fit für die DSM.